Reklamácie tovaru

Základné informácie

1) Na tovar zakúpení na Bighorn.sk sa vzťahuje záručná doba 24 mesiacov. Ku každej objednávke bola zaslaná elektronická faktúra na Váš email, ktorá zároveň slúži ako záručný doklad.

2) Tovar, ktorý chcete reklamovať, nám zašlite čisté a mechanicky nepoškodený.

3) Do zásielky s reklamáciou nám vždy priložte faktúru pre identifikáciu balíčka, ak nemáte doma tlačiareň, vložte aspoň papierik s Vašim menom a číslom objednávky / faktúry.

4) O prijatí reklamácie a jej riešenie budete informovaný / a prostredníctvom e-mailu.

5) Zakladáme si na ukážkovom riešenie reklamácií - všetky oprávnenej reklamácie vybavujeme v čo najkratšom čase a bez problémov (väčšinu reklamácií sme zatiaľ vyriešili v dobe výrazne kratšie ako zákonných 30 dní).

 

Poškodenie zásielky pri doprave

Veľmi výnimočne sa môže stať, že dopravca zásielku poškodí, prípadne zásielka dorazí nekompletný. Prípadný problém s dopravcom vyriešime a v oprávnenom prípade škodu nahradíme. Vždy je ale nutné, aby ste nás informovali o poškodení zásielky do 24 hodín od prevzatia! Využite reklamačný formulár - vyššie. Priložte fotografie poškodeného tovaru.

 

Postup vrátenia

Pre reklamácii tovaru použite náš formulár, ktorý zabezpečí hladký priebeh celé reklamácie. Formulár prosím vyplňte a priložte k zasielanému tovaru.  

Formulár k stiahnutiu -> kliknite tu

 

 

Celé znenie reklamačného poriadku nájdete TU.